Where them girls at?

Tju!

Har varit dålig som vanlig med update. Kör en nu. 
I lördags så träffade vi Emils två tjejkompisar Linnét och Josefin. Mycket trevligt. Först drog vi till Hard Rock Café. Misstolka mig nu inte. Vi åt inte. Utan där var det fest i fulla drag och vi tog oss en drink eller två och lite annat gott. Det som var speciellt den kvällen var att dom hade skumparty haha! Det var riktigt roligt! ( förutom när man råkade andas in dom äckliga bubblorna! Bläää!)
Efter skummpartyt och lite rockringsdansande så drog vi till stranden där vi chillade med en var sin dricka och byggde sandslott, gjorde roliga bilder, lite akrobatik där i mitten och hade allmänt superkul!
Sen bar det iväg på jakt efter en tuk tuk! Resultatet av kvällen blev följande: Massor av skavsor på fötterna, dyngsura kläder, en trasig sko som gick av på mitten.. hur det nu går till. (en av tjejernas) Vi hittade våran tuk tuk och kom hem runt 4 snåret för att snosa väldigt härligt.

Söndagen var Shooting-time! Vi drog till en skjutbana och testade på en Colt M1911 9m.m 45 kaliber. Det var pang i den! Första gången jag sköt med ett riktigt vapen och det kändes grymt!

Måndag och tisdagen var träning som vanligt. Dock så skulle vi göra ett besök i tisdags till "the big buddha" Men hur vi tog oss dit var en annan deal. Vi skulle nämligen springa hela vägen. Ca 4-5 km i ständig uppförsbacke! Mitt "ass" har träningsvärk kan jag säga. Och lika så resten av kroppen. Men nice var det. sprang på ca 27 minuter. inte så dåligt, med tanke på att det ibland kunde vara "albybacken-brant"  vid vissa ställen. Man fick inte stanna en enda gång heller. Om man inte orkade springa så skulle man bara fortsätta gå. No stoping here!

Idag har vi tränat på och slitigt som vanligt. Ikväll så har vi packat då vi flyttar ut ur vårat rum imorgon. Då ska vi bo på ett annat ställe under två dagar då vi har så lång tid kvar på träningscampet. Sen så sticker vi på lördag till Phi Phi Islands och steker där i 5 dagar ungefär. Kommer bli så härligt!
Efter Phi Phi så kommer Emil och Patrik sticka tillbaka till campet i 1,5 vecka. Jag kommer befinna mig på en buss som ska ta mig upp till bangkok där jag ska spendera resten av min tid i Thailand med min papi!

Tiden här i Thailand tycks flyga förbi med vindens fart. Vi är nu inne på 6e veckan och träningen börjar gå mot sitt slut. men resultat har man nog fått ska ni se ;)

Nu har jag typ gjort årets längsta inlägg och jag känner verkligen inte för att skriva mer. haha!
Har inte lagt in några bilder på datorn än men jag slänger kanske in några lite senare. Känns som jag testar ert tålamod med detta inlägg. Ren tortyr! 
Anyhow.. Nu ska jag hoppa in i bingen och kanske se lite film innan man slaggar. Imorgon blir det springa i backar med däck och mycket cardio!
Nu checkar jag ut!

Godnatt ppl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0