Let's do it again!

Tjaba! Har varit sämst med update. Har inte orkat riktigt hehe. Kort sammanfattning av den här veckan.. Träning! I lördags förra veckan var det BBQ beatdown! Riktigt roligt och se muay thai fighter, mma fighter och vanlig boxning. Sen var det sjukt mycket folk som minglade runt och snackade och dansade runt. Riktigt kul! Jag Patrik och Emil hängde med Tobbe och hans gäng från Australien. (heter igentligen Glenn, men han liknar tobbe hemma i tyresö så vi kallar han tobbe haha)
Just nu håller jag på kollar buss/flyg till bangkok eftersom jag ska träffa pappa senare den sista veckan i thailand. Men innan dess så återstår en del träning och sen på lördag nästa vecka, så drar vi till Phi phi Islands för att bo där i 5 dagar. Då ska det festas, badas och Dykas/snorklas för hela slanten! Kommer bli grymt!

Det känns lite konstigt att man redan varit borta i över en månad. Helt stört fatiskt! Det går så fort :(
Kommer hem i början av Juni för er som inte vet det :P 

Jag skulle också vilja hälsa till min kära syster Marie som fyller år idag, ett STORT Grattis!!! :D Nu är du 25 bast syrran! Ha en jättebra dag syster! <3 Hoppas du läser det här =)

Detta var nog allt för denna gång. Ska dra och springa nu ;) Sen får vi se vad mer dagen har att bjuda på.. efter all träning. förmodligen typ hem, chilla, kolla film eller vara vid poolen. Vi hörs!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0