Tju!

Har nu gjort en blogg så att vänner och familj kan följa min och mina två vänners resa i Thailand där vi kommer träna, resa runt, festa galet, göra allt från A till Ö! Jag kommer även att passa på att träffa min far som bor i utkanten av bangkok, som jag inte sett på 2 år! Me = Happyface =D

Just nu håller jag på tänka lite sakta på packning. Jag är sämst på att packa så ni vet.
Imorn drar jag, patrik och Emil och far runt i stan i jakt på lite stuff vi kan behöva innan vi åker. Ska nog göra den andra vaccinationen nu på torsdag (imorgon)
För ni som inte vet vad jag kommer träna så är det MMA ( mixed martial arts) och även Muay thai (thaiboxning) som är nationalsporten där nere, i ca 7 timmar om dagen, 6 dagar i veckan! har en känsla av att jag kommer bli hyffsat trött, men även tränad :D

Det är en vecka kvar tills vi åker och vi är riktigt taggade. Vi ska försöka dra till "The great wall of china" när vi mellanlandar i peking över ett halvt dygn. Det låg bara 6 mil ifrån. Vi ska skaffa visum till det även på torsdag.
Nu kommer jag inte blogga så mycket fram till vi åker. Kanske några få inlägg bara. Jag är egentligen inte mycket för bloggar hehe. Men när vi åker iväg ska jag försöka göra åtminståne en daglig update och mycket foton kommer att läggas upp. Kanske en och annan video med =D 

Kan säga till er redan nu som känner att ni kommer vilja skypa lite när jag är borta att mitt användarnamn är: Dan.Juhlin
Nu är jag brutalt hungrig så nu är det dags för ett fett skrovmål.
Hare!

Kommentarer
Postat av: Jennica

Wohoooo, Im first! :D gilla starkt! du får hälsa det underbara landet från mig <3

2011-03-30 @ 17:39:15
Postat av: Daaan

Wohoo! Yes you are! Det ska jag göra hihi :) <3

2011-03-30 @ 17:41:59
Postat av: orre

ska bli kul att följa:D

men fixa till designen på bloggen lite ;)

2011-03-30 @ 17:49:40
Postat av: Dan

Orre: Jaa jag vet XD Är dålig på sånt här men har precis gjort den, så ska fixa den sen :P

2011-03-30 @ 17:51:17
Postat av: JAnne

Tja hur länge ska du vara i thailand?

2011-04-15 @ 12:10:26
Postat av: Dan

Tja Janne! Jag är borta i två månader =)

Har du åkt tillbaka till Japan?

2011-04-15 @ 13:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0