Tor är i farten!

Nyduschad efter ett hårt pass av MMA. tycker det är riktigt kul och man lär sig massvis. Har dock skadat min arm lite grann, men sånt är oundvilkligt när man grapplas. Och nu är Tor pissed off. Vilken åska vi har! Här är det inge fjuttåska. Rummet vibrerar bokstavligt talat när det smäller! Helt stört! Men inget regn, det är skönt.
Eller jag tar tillbaka det.. patrik sa nyss att det börjar regna.....

Okej.... jag behövde rusa iväg och käka. Orkar inte skriva om inlägget. När vi kom till placet som vi brukar käka på så kom världens monsunregn. Helt stört. Haha och sen kommer världens åska som till och med slog igång alla bilars alarm. fattar ni vilket tryck det var? haha :D
Nu är vi i alla fall mätta och glada och ska slå på en film. Vi hade tänkt dra till stranden men än en gång blir våra planer förstöra ;( Men Jag älskar regn och jag älskar åska så mig gör det inget :P
Film nu!
Vi hörs senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0