Ready for takeoff!


Ja, då var det alldeles snart dags!
Vårat plan lyfter kl 19.10 och landar i Kina, Peking kl 10.00 på torsdag ungefär. därefter kommer vi vara där i ungefär 10 timmar. (lite tid att döda) Då kommer vi försöka röra oss ut i staden lite och checka läget. Kl 17 lyfter vårat nästa plan som tar oss ner till Bangkok. Vi kommer anlända ca 23.40. Där kommer vi möta pappsen och åka dirrekt hem till honom.
Dagen därpå kommer vi åka längst ner i Phuket för att bemötas av 3 stycken båtar och 30-40 människor som ska ta oss långt ner till malaysias gränser, till en tydligen, väldigt fin Ö!
Ko Tarutao heter ön. Checka ;) rätt så nice hehe.

Ko Tarutao

Det jag vill få sagt med detta är att jag inte kommer kunna höra av mig förän jag är på träningslägret. Det vill säga, om ca en vecka =)

Håller för övrigt på med den sista packningen och kollar så att jag inte glömmt nått. Men det är väl nästan oundvikligt? Right? Och btw! Jag har ju snaggat mig! Haha, trodde det skulle se helt förjävligt ut men har fått många komplimanger! Och skönt som fan är det också! =D

Nu sitter jag ensam hemma och har sagt hejdå till alla som ska sägas hejdå till och jag känner mig galet peppaddd!!

Today is the DAY!

Så, ja.. Vi hörs om drygt en vecka och ses inte förän i sommar!
Hejdå Sverige, Stockholm! Hellooooo Thailand!!!

Tjohoo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0