One last breath

Idag är det en fin dag i Thailand, Phuket, med sol och värme. Men idag har jag en väldans ont i magen så jag tar det lungt. Killarna är och kör ett gympass så jag chillar och kollar lite southpark, familyguy, OP (serier), skriver mail till nära och kära och bara snokar runt på nätet :P
Nu har vi varit i thailand i två veckor. Det går snabbt! Vi har tre veckor kvar på Tigermuaythai och efter det så ska vi åka till bl.a Phi Phi Islands och sen typ hitta något boende nära kata beach där vi ska surfa och ha oss.

Just nu finn det inte så mycket mer att uppdatera om. Jag har börjat få rutiner och allt känns bra :)

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott. Läs, kommentera och ställ gärna frågor =)

2011-04-21 @ 08:30:33
URL: http://tiohundraarton.blogg.se/
Postat av: Albin

wutT?

2011-04-21 @ 11:06:55
Postat av: Dan

I say the same :P

2011-04-21 @ 14:03:13
Postat av: Marie Juhlin

har du fått min lista;) ??

Men dan, varför har du ont i magen... lät inge bra!! hoppas att de går över så de inte e nåt allvarligt!!



var rädd om dej! puss puss

2011-04-23 @ 00:49:53
Postat av: Dan

Japp, jag fick den. Har precis fått nys om ett stort köpcenter inte långt härifrån. I will pay a visit soon :) Jag blev tydligen matförgifta :( Förbannat jobbig natt men nu är jag okej. Puss!

2011-04-23 @ 13:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0