Mot alla odds

Okej, jag vill börja med att berätta om en sak som bör vara ytterst osannolik.
Jag har precis kört ett gym-pass och går runt och fotar lite på campet. (bilder kommer längre ner i inlägget) jag  zoomar in på en av ringarna och där står en kille som jag känner igen. Han tittar på mig och jag tittar på honom. Då slår det mig.. Det är min GRANNE!?!?! Vad fan är oddsen att jag träffar min granne som bor en trappa över mig på andra sidan jorden, just i thailand, just på samma träningsläger?? Det går inte ihop! haha. Så vi snackade en stund men sen bar det av till att äta igen. Jag äter väldigt ofta nu :P

Hur som helst. Jag hade lovat lite mer bilder. Här är en bild på våran pool :)




Här är lite bilder på hur tiger muay thai-campet ser ut :)





Nu har ni fått några bilder. Kommer göra ett till inlägg senare så ni får se hur vi har det i vårat rum och så ska jag visa lite av öarna vi besökte och berätta lite mer om det.
Nu ska jag slänga mig i polen och relaxa med en bok och musik ;)

C U later




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0