Hollywood hills

Hallå och god dag!

Har varit lite dålig på att uppdatera men jag tror inte det är någon större fara haha.
Igår var vi i alla fall vid patong beach. Lite mer turistaktigt och mer folk i övrigt. Riktigt nice. Brände mig dock rätt ordentligt på nosen och i övriga ansiktet. Men det är bättre nu. 

Jag har äntligen blivit fri från mitt magont och illamående. Skönt! Så nu är det tillbaka till träningen. Har kört ett helt okej gympass idag och om någon timme bär det av för lite muay thai. Nu har vi snart varit på tiger i två veckor och om en vecka så har vi hälften av tiden i thailand gjord. Det går riktigt snabbt känner jag. Tiden liksom glider ur händerna på en typ.

Imorgon fyller patrik år så vi kommer hitta på något för honom. Det kommer bli mycket trevligt! =)
Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och bara chilla innan träningen börjar.
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0