Good day to you!

Tja och hejsan!

Okej, en liten kort sammanfattning av de senaste dagarna; Träna, träna och ännu mer träning. Har börjat köra bodyfitpass nu. Sjuuukt jobbigt!
Igår drog jag och patrik med bodyfit-gänget till ett stort berg längre ner i Phuket. Där tränade vi vissa övningar med däck upp för långa trappor och lite annat stuff. Riktigt jobbigt. Sen skulle vi springa med däcken ner för backen ca 1 km... släpandes efter sig på tjockt rep. Det jag inte visste var att man skulle turas om....( jag var den som startade) Jag sprang hela längan själv. Har aldrig varit så trött i mitt liiiv! Sen var det väl kanske sammanlagt 250 pushups emellan de alla olika övningarna. har filmat in allt med våran go pro kamera, men det blev lite immigt mot mitten. Ni får se sen :P Nog om det!

Idag har vi varit och tränat. (Såklart!?) Sen drog jag och Patrik iväg till Phukets största shoppingmall. Det var STORT! Heron city är ju en kotte i havet om man jämför de, typ. Okej inte riktigt, men myyycket större.
Där köpte jag bland annat Converse!! Kostar ungefär 200 kr :P Sen springskor för 100 kr och två T-shirts. Allt som allt gick det på ca 600 svenska riksdaler! =) Bra köp säger jag!
Kommer definitivt att åka tillbaka dit igen några gånger. har ju en del saker att köpa då någon fyller år snart! ;)

Här kommer lite pics ;)








Och till sist, dagens köp! =)




Klockan är nu: 21.25, och nu är det dags att dra iväg för att käka en sista gång! Sen blir det kanske lite thai massage eller film. Vi får se :P
Ha det gött där hemma! Hörs snart igen.


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Marie Juhlin

wiiii de e jag som fyller snart! =) =)

2011-05-02 @ 21:54:13
Postat av: Dan

Yes it is :)

2011-05-03 @ 06:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0