Glad påsk alla!

Nu är det påsk och idag har vi bara relaxat på Kata beach. Ni ska veta vilka vågor det är där. Ca 4-5 meter höga. Så om man fångade en våg så åkte man sjukt fort in till stranden igen. Väldigt roligt men efter ett tag så börjar saltvattnet göra sitt jobb runt ögonen. 
På tal om något annat så blev jag matförgiftad igår kväll, så jag hade en rätt jobbig natt/morgon men det gick över under dagen. Möjligen vätskebrist också. Måste bättra mig. Ajabaja!
Ikväll ska vi åka tillbaka till kata beach för att äta på buffalo steakhouse. Ska bli riktigt nice.
Haha juste! Idag när vi åkte med scootrarna till stranden så kom jag upp i hela 105 km/h hahaha! Kan ni fatta det? 
Shit vad det blev skakigt med en sån hastighet på en liten moppe :P

Anywho, Nu har jag precis duschat och fått bort allt salt på kroppen och nu så tar vi det bara easypeasy inne på vårat rum. 

Hoppas alla har en riktigt glad påsk där hemma!

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0