Das Tourist

Ikväll har vi varit på det så kallade Phuket Night market. Tycker ni att hötorget är någonting så bör ni svänga förbi här. Här snackar vi kläder, mat, elektronik till multum. Att åka moppe dit var också en helt ny upplevelse. Sveriges trafik är blaha blaha om man tittar på hur dom har det här nere. Det är Som att åka på dubbla E4an med så stört mycket trafik. Att det är vänstertrafik hjälper ju inte mycket det heller.
Hur som helst. Jag kollade på lite joggingpjucks och converse och Emil och Patrik likaså. Jag hade bara 1200 Baht så jag räknade inte med att få något köpt. Jag hittade ett par joggingskor för 3200 Baht och lyckades pruta ner priset till 1500! mer än halva priset. I'm good! Men inte tillräckligt. Det fattades lite cash men jag kunde lånat. men jag var heller inte riktigt nöjd med dojjorna så det får bli en annan gång.

Nu  har vi sett på The tourist och Emil står nu i kalsonger och gör någon slags dans. Väldigt underhållande.
Imorgon kl 09.00 börjar det första MMA-passet, sen är det ett muay thai-pass på eftermiddagen och för att avrunda det blir det lite bodyfit senare på kvällen.
Nu blir det hopp in i duschen och sen in i stora bingen!

Gnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0